Haberin yayım tarihi
2008-01-26
Haberin bulunduğu kategoriler

İş arayan gençlerimizin dikkatine..

Değerli basın mensuplarının ve iş arayan gençlerimizin dikkatine
 
Federal hükümeti yabancılar dairesinde çalışmak üzere eleman aranmaktadır.

İşe alınacak kişilerde aranan özellikler sizde varsa, tereddüt etmeyiniz.
 
Kendine ve yeteneklerine güvenerek iş arayan gençlere başarılar dilerim.
 
Ne demişler çalışan demir ve beyinler pas tutmaz
 
Saygılarımla ve sevgilerimle

Nebahat Acar
Evere belediyesi meclis üyesi
Leuvenseweg 1
1000 Brussel
T 02 500 21 00





Contractueel Administratief assistent/ Helpdeskmedewerker (M/V) 01/2008
 
ALGEMENE DIRECTIE DIENST VREEMDELINGENZAKEN | HELPDESK
 
Opleidingsniveau Hoger secundair onderwijs
 
Voorwaarden Wanneer je slaagt voor de selectie, moet je op de datum van indiensttreding:
 
�� een gedrag hebben dat in overeenstemming is met de eisen van de beoogde Betrekking
 
�� de burgerlijke en politieke rechten genieten

Wij kunnen ons volledig vinden in de idee van gelijke kansen, daarom zijn de kwaliteiten van mensen heel wat belangrijker dan leeftijd, geslacht, etnische afkomst of nationaliteit.

Wij hechten veel belang aan de principes van duurzame ontwikkeling en vragen onze toekomstige medewerkers hiertoe hun steentje bij te dragen.
 
Profiel
 
�� Je kan werken met een PC. Elk administratief assistent beschikt over en gebruikt
dagelijks een PC
 
�� Kennis van andere talen is een pluspunt
 
�� Je bent communicatief, stressbestendig en werkt klantgericht
 
�� Je bent een flexibel persoon
 
�� Je bent loyaal
 
�� Je hebt zin voor initiatief en verantwoordelijkheid
 
�� Je bent een teamsplayer die ten volle meewerkt aan het behalen van de afgesproken teamresultaten
 
�� Je bent goed in organiseren. Je organiseert je eigen werk zodanig dat je jouw objectieven bereikt
 
�� Je hebt respect voor vreemdelingen, hun filosofie en religieuze overtuigingen en hebt interesse in de vreemdelingenmaterie Ervaring Enige ervaring als telefonist is een pluspunt, maar geen vereiste
 
Leuvenseweg 1
1000 Brussel
T 02 500 21 00
info@ibz.fgov.be 
www.ibz.be 
 
Taakomschrijving De Federale overheidsdienst Binnenlandse Zaken is momenteel op zoek naar een administratief assistent/ helpdeskmedewerker (M/V) voor de Algemene Directie
 
Dienst Vreemdelingenzaken.

De Dienst Vreemdelingenzaken maakt samen met het Commissariaat-Generaal voor de
Vluchtelingen en Staatlozen en de Raad voor Vreemdelingenbetwistingen deel uit van de
diensten die zich bezighouden met de vreemdelingenproblematiek.
 
De Dienst Vreemdelingenzaken staat in essentie in voor uitvoering van de wet (15.12.80) betreffende de toegang tot het grondgebied, het verblijf, de vestiging en de verwijdering van de vreemdelingen. Er werken ongeveer een 900-tal personeelsleden voor de centrale diensten te Brussel. Verder omvat deze dienst ook een 700-tal personeelsleden die tewerkgesteld zijn in de gesloten centra te Brugge, Merksplas, Vottem, Steenokkerzeel en Melsbroek
 
Takenpakket van een helpdeskmedewerker:
 
�� Op een professionele, adequate en klantvriendelijke manier instaan voor het verschaffen van algemene informatie aan klanten met betrekking tot de evolutie inzake de behandeling van dossiers (beperkt tot verzoeken tot herziening en humanitaire regularisatie) of indien nodig hen doorverwijzen naar de bevoegde diensten
 
�� Het grootste deel van de arbeidstijd (+/- 80%) wordt voorbehouden aan het telefonisch beantwoorden van vragen. Tijdens de telefoongesprekken worden de nodige opzoekingen verricht op de computer teneinde direct te kunnen antwoorden op de gestelde vragen. Daarnaast worden ook vragen per mail en per fax beantwoord nadat de nodige opzoekingen op de computer zijn verricht.
 
�� Het wegwijs maken van de klanten in de verschillende procedures die kaderen binnen de wetgeving betreffende de toegang en verblijf (beperkt tot verzoeken tot herziening en regularisatie).
 
Verloning Je wordt aangeworven in de graad van administratief assistent (niveau C). Minimum aanvangswedde: 14.273 euro (bruto jaarsalaris zonder haard- of standplaatstoelage, aan te passen aan de huidige index, zijnde 1,4002).
 
Dit komt neer op een minimum nettoloon van 1.196 euro per maand (gehuwd, je echtgenoot heeft eigen inkomen en je hebt geen andere personen ten laste) en 1.211 euro netto per maand (ongehuwd en je hebt geen andere personen ten laste).
 
Het gaat om een contract van bepaalde duur.
 
Voordelen De FOD Binnenlandse Zaken kent een systeem van glijdende uren. Elke medewerker heeft 26 vakantiedagen en de mogelijkheid om overuren te recupereren met een maximum van 1,5 dagen per maand.
 
Daarnaast bieden we gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer, de mogelijkheid om in te schrijven op een hospitalisatieverzekering tegen gunstige voorwaarden en voor sommige functies de mogelijkheid tot telewerk.
 
Je draagt bij tot het beter functioneren van de overheid en vervult daarbij een belangrijke
maatschappelijke rol.
 
Leuvenseweg 1
1000 Brussel
T 02 500 21 00
info@ibz.fgov.be 
www.ibz.be 
 
Meer info Voor meer informatie over deze vacature kan je terecht bij:
Mevrouw Cooremans Lin
Tel: 02/ 205.58.24
mail: lcooremans@dofi.fgov.be 
 
Voor meer informatie over de Dienst Vreemdelingenzaken kan je terecht op de website
van de Dienst Vreemdelingenzaken http://www.dofi.fgov.be.
 
Hoe Solliciteren Sollicteren liefst per e-mail of per brief t.a.v. Leen Cerulis, FOD Binnenlandse Zaken, leen.cerulis@ibz.fgov.be, Leuvenseweg 1, 1000 Brussel voor 10 februari 2008, graag met motivatiebrief en recent CV met vermelding 'ad.assistent AD DVZ'.
 

Son Haberler

Hits: [srs_total_pageViews] Visitors: [srs_total_visitors]
Copyright © GUNDEM.be
Site içeriği ve dizaynın tüm hakları GÜNDEM.be websitesine aittir.
Kopyalamak ve izinsiz kullanmak kesinlikle yasaktır.